נתניהו ארדואן - הפלירטוט המחודש בין טורקיה וישראל / ״ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח.

נתניהו ארדואן - הפלירטוט המחודש בין טורקיה וישראל / ״ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח.. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for בנימין נתניהו. ״ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח. • עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'חדשות' ותישארו מעודכנים. בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק.

ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, זאת לאחר שהאחרון אמר במהלך סוף נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן, אמר נתניהו בטקס לקראת חג המולד עם חיילים נוצרים. ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו: אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה. בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. ארדואן לא יטיף לנו מוסר.

מלחמת המסרים: ארדואן וישראל על מסלול התנגשות
מלחמת המסרים: ארדואן וישראל על מסלול התנגשות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. השודד שעומד בראש מדינת ישראל יעמוד למשפט בגין שוד. כתבות, סרטונים, עדכונים וסיפורים מעניינים בנושא נתניהו ארדואן. במקום להתחנן לנשיא ארדואן שלא יאמר את האמת, על נתניהו להפסיק את הכיבוש הבלתי חוקי של אדמות הפלסטינים ואת הדיכוי האכזרי שלהם. ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת: למרות הניסיונות שנעשו לאחרונה לשפר במידת מה את מערכת היחסים שבין מדינת ישראל וטורקיה. הוא כינה את נתניהו רודן אכזרי. נתניהו, אתה צריך לצבוט את הבן שלך באוזן על שכינה את איסטנבול קונסטנטינופול, אמר הנשיא הטורקי במהלך עצרת בחירות במערב המדינה.

ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת:

ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח, כך אמר היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה להאשמות מצדו של נשיא טורקיה כלפי ישראל, על רקע העימותים הקשים בגבול עזה. למרות הניסיונות שנעשו לאחרונה לשפר במידת מה את מערכת היחסים שבין מדינת ישראל וטורקיה. פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים וזה עכשיו כל שש שעות. ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך היום (ראשון). ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר אתמול (ראשון) כי נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן לא יטיף לי מוסר. אתמול אמר הנשיא ארדואן כי היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה. בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל יליד 21.10.1949 ורג'פ טאיפ ארדואן ראש ממשלת טורקיה יליד 26.2.1954 הם אנשים שונים בתכלית. הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. אוזקאן שוחררה, אך ברנסון נותר במעצר בית. דוברו של ארדואן, איברהים קאלין, תקף גם כן את נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר״. הנשיא האמריקאי זעם על ארדואן, לאחר שסבר כי גיבש עסקה עמו לשחרר את ברנסון, אם ישראל תשחרר את האזרחית הטורקייה אברו אוזקאן (27), שהוחזקה כאן באשמת העברת מימון לחמאס. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה.

הנשיא האמריקאי זעם על ארדואן, לאחר שסבר כי גיבש עסקה עמו לשחרר את ברנסון, אם ישראל תשחרר את האזרחית הטורקייה אברו אוזקאן (27), שהוחזקה כאן באשמת העברת מימון לחמאס. נתניהו רוצח ילדים, הוא תוקף אותי במטרה לצבור כוח לקראת הבחירות, אמר ארדואן. ארדואן הוא רודן אנשיטמי עם אובססיה לישראל mako. כתבות, סרטונים, עדכונים וסיפורים מעניינים בנושא נתניהו ארדואן. ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת:

החדשות - ארדואן: נתניהו רודן, רוצח ילדים
החדשות - ארדואן: נתניהו רודן, רוצח ילדים from img.mako.co.il
רויטרס, פלאש 90, מרים אלסטר. ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, אמר בשבוע שעבר לנשיא ארהב ברק אובמה, כי האשם בעיכוב החתימה על הסכם הפיוס בין ירושלים לאנקרה הוא ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת: נתניהו רוצח ילדים, הוא תוקף אותי במטרה לצבור כוח לקראת הבחירות, אמר ארדואן. נתניהו הוסיף, אם ארדואן רוצה שיעור בחופש דת וכיבוד בני כל הדתות, הוא יכול ללמוד מהדמוקרטיה הישראלית שמכבדת בצורה מופתית את כל הדתות. • עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'חדשות' ותישארו מעודכנים. מוקדם יותר היום המשיך העימות בין נתניהו לבין צמרת השלטון בטורקיה. אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר״.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for בנימין נתניהו.

ארדואן, תפסיק לשקר … מערכת חדשות mivzaklive 24 בספטמבר 2019 | 18:43 הודעות דוברות. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה. ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך היום (ראשון). מוקדם יותר היום תקף נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, את ישראל והעומד בראשה, ואמר כי ידיו של נתניהו מגואלות בדם פלסטינים. ארדואן תקף את התמיכה שהביע ראש הממשלה בנימין נתניהו בכורדים, ואמר בפנייה לתומכי העצמאות: בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. אתמול תקף ארדואן את בנו של נתניהו, יאיר, על דברים שכתב ברשתות החברתיות. אתם מודעים למה שאתם עושים? נתניהו, אתה רודן ארדואן: לא את ביבי:לא, א… twitter 13 במרץ 2019 בחירות 2020. האם לשבור את הכלים מול ישראל עכשיו, לנתק עימה את היחסים, לסגור את השגרירות. מוקדם יותר היום המשיך העימות בין נתניהו לבין צמרת השלטון בטורקיה. כתבות, סרטונים, עדכונים וסיפורים מעניינים בנושא נתניהו ארדואן. ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו:

אתם מודעים למה שאתם עושים? ארדואן תקף את התמיכה שהביע ראש הממשלה בנימין נתניהו בכורדים, ואמר בפנייה לתומכי העצמאות: ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו: רג'פ טאיפ ארדואן תקף לפני כן את בנימין נתניהו וכינה אותו טרוריסט. דוברו של ארדואן, איברהים קאלין, תקף גם כן את נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו:

"נתניהו מציב את עצמו מעל הכל"
"נתניהו מציב את עצמו מעל הכל" from www.ynet.co.il
הוא כינה את נתניהו רודן אכזרי. ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת: ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח, כך אמר היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה להאשמות מצדו של נשיא טורקיה כלפי ישראל, על רקע העימותים הקשים בגבול עזה. ארדואן הוא רודן אנשיטמי עם אובססיה לישראל mako. ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך היום (ראשון). ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, זאת לאחר שהאחרון אמר במהלך סוף נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן, אמר נתניהו בטקס לקראת חג המולד עם חיילים נוצרים. רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק. נתניהו כינה את האמירה הגזענית של ארדואן אפלה ושקרית, והוסיף כי כמוה עברו מן העולם.

רג'פ טאיפ ארדואן תקף לפני כן את בנימין נתניהו וכינה אותו טרוריסט.

נתניהו רוצח ילדים, הוא תוקף אותי במטרה לצבור כוח לקראת הבחירות, אמר ארדואן. הוא כינה את נתניהו רודן אכזרי. בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. נתניהו הוסיף, אם ארדואן רוצה שיעור בחופש דת וכיבוד בני כל הדתות, הוא יכול ללמוד מהדמוקרטיה הישראלית שמכבדת בצורה מופתית את כל הדתות. ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, אמר בשבוע שעבר לנשיא ארהב ברק אובמה, כי האשם בעיכוב החתימה על הסכם הפיוס בין ירושלים לאנקרה הוא ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. האם לשבור את הכלים מול ישראל עכשיו, לנתק עימה את היחסים, לסגור את השגרירות. בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה. • עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'חדשות' ותישארו מעודכנים. מוקדם יותר היום המשיך העימות בין נתניהו לבין צמרת השלטון בטורקיה. הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. ארדואן לא יטיף לנו מוסר.

הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה ארדואן. לאחר פגישתו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה בפריז הוסיף נתניהו כי ארדואן תקף את ישראל.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama